Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej
w Lubartowie
Poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Inspektora / Starszego inspektora / Specjalista ds. kadr
Zakres obowiązków:
- szeroko pojęta kwestia ludzkiego potencjału firmy, m.in.:
- przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;
- kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji pracowniczej;
- współpraca z ZUS, US, PUP i innymi instytucjami
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe)
- biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu Ms Office, );
- praktyczna znajomość zagadnień kadrowo-płacowych;
- min. 3 letnie doświadczenie w pracy w zakresie kadr w podmiotach leczniczych
- umiejętności pracy w zespole, odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu.
Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz list motywacyjny należy składać w sekretariacie SPZOZ w Lubartowie lub przesłać pocztą na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów;
tel. 81 855 28 07 lub na adres e-mail: sekretariat@spzoz-lubartow.pl; w terminie 14 dni od ukazania się ogłoszenia.
W aplikacji należy załączyć wypełniony formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów niniejszej rekrutacji: Formularz zgody/wycofania zgody RODO - format MS Word Formularz zgody/wycofania zgody RODO - format PDF
SPZOZ w Lubartowie zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
|